techniek

Uw reparatieverzoek regelt u hier.

 

Alleen calamiteiten (brand-, water-, inbraak-, stormschade etc.) meldt u 24 uur per dag, 7 dagen per week, telefonisch op het bij u bekende REBO-nummer.

Voor zeer spoedeisende storingen, die geen enkel uitstel verdragen, is ons KCC 's ochtends tussen 08.30 uur en 11.00 uur telefonisch bereikbaar.

Alle reparatieverzoeken en storingen die niet spoedeisend zijn, meld u schriftelijk middels onderstaand formulier.

Om teleurstellingen te voorkomen, wijzen wij u erop dat niet elk reparatieverzoek voor rekening van uw verhuurder komt. Check eerst  de lijst met zaken welke voor uw eigen rekening komen, voordat u uw reparatieverzoek indient.

Lijst Herstelzaken Rekening Huurder


Mijn reparatieverzoek staat niet op de lijst en daarom meld ik deze aan u voor herstel:

REBO Groep is aangesloten bij:

Help de verspreiding van het Coronavirus te voorkomen.

Voor bezoek zijn onze kantoren beperkt, met inachtneming van alle RIVM voorschriften, geopend. Neem bij voorkeur telefonisch of per e-mail contact met ons op, want we werken op dit moment het liefst op afspraak. Door goed geïnformeerd te blijven en de adviezen op te volgen, kunnen we onszelf en anderen beschermen. De meest actuele COVID-19 informatie is te vinden op de website van de Rijksoverheid.

Ga naar REBO en Corona